آخرین ویرایش4 ژوئن 2020
خدمات رایگان ما

وب اپلیکیشن ثبت مکان و اطلاعات گردشگری ایران

 

داستان چرایی ایجاد این وب اپلیکیشن

 

داستان ایجاد وب اپلیکیشن ثبت مکان و اطلاعات گردشگری ایران به همراه توضیحات برای استفاده رایگان مردم ایران زمینمان ، یکی از مشکلات گردشگری ایران این هست که یک منبع *رایگان برای اطلاع از مکان های گردشگری خاص و کمتر معروف ایران وجود ندارد.

خیلی از این نقاط را فقط محلی ها و تور لیدر های خاصی می شناسند و شرایط اگاه شدن از این نقاط گردشگری وجود ندارد یا اگر وبسایتی هم وجود دارد ،اطلاعات اش را رایگان در اختیار عموم نمی گذارد.

خاطره شخصی ، بنده با اینکه اصلیت برای دامغان هستند ، یک مدت پیش از طریق یک استوری اینستاگرام متوجه شدم در یکی از روستا های کم جمعیت یک خانواده برای کسب درامد یک خانه بوم گردی راه اندازی کردند و به انتظار گردشگران هستند ولی هیچ منبع رایگانی برای اطلاع رسانی وجود ندارد و یا اینکه خاطرم هست در یک سفر وقتی عصر به منطقه در حوزه فیروزکوه رسیدیم هیچ کسی را برای گرفتن راهنمایی و جایی برای اقامت نتوانستیم پیدا کنیم ، این مشکلات باعث شد تا کاری در حد توان برای این حوزه انجام بدهم.

تمامی افراد می توانند با مراجعه به این صفحه و با روشن کردن جی پی اس گوشیشان و یا با دانستن مختصات نقطه حدودی مناسب گردشگری را برای به اشتراک گذاری با دیگران مشخص کنند و در کادر توضیحات در رابطه با محل گردشگری ،بوم گردی ،نوع دسترسی ها ،نوع جاده ، امنیت ، امکانات (اینترنت،برق،اب شرب ، نیروی امنیتی ، سرویس بهداشتی ، …)، قیمت امکانات، شماره موبایل و نام اشخاص محلی آشنا و یا شماره موبایل تور لیدر های محترم ، یا اطلاعات افرادی که اقامتگاه اجاره می دهند ، یا تجربه در رابطه با محل ، و … هر چیزی که گردشگران را بتواند اندکی راهنمایی کند را ثبت کنند. این وب اپلیکشن برای همیشه رایگان و در دسترس عموم خواهد بودو صاحب اثر هیچ ادعایی نسبت به آنخواهد داشت.

عزیزان می توانند با معرفی این صفحه به دیگران تمام نقاط بوم گردی ایران زمین بدون هیچ هزینه ای برای استفاده عموم نقطه گذاری کنند و برای استفاده عموم به اشتراک بگذارند.

 وب اپلیکیشن ثبت مکان و اطلاعات گردشگری ایران به همراه توضیحات برای استفاده رایگان مردم ایران زمینمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *