آخرین ویرایش20 نوامبر 2020
Uncategorised

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری یکی دیگر از خدماتی است که در مرکز مشاوره سید مصطفی میر حسینی ارائه میشود. یکی از مهم ترین بخش های یک سازمان یا شرکت، بخش فروش می باشد. بخش فروش قلب تپنده هر سازمان است که اگر به درستی کار نکند زحمات سایر بخش ها نیز بر باد میرود. وااحد فروش همواره باید ویژگی هایی داشته باشد که منجر به فروش و استمرار فروش شود. در جلسات مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری نحوه صحیح اولین ارتباط با مشتری تا پیکیری های بعد از فروش آموزش داده می شود.

آموزش یکی از رکن های اساسی سازمان های مختلف است به طوری که برترین و موفق ترین سازمان های دنیا هرچند وقت یک بار دوره های آموزشی مرتبطی را برای پرسنل خود برگزار می کنند. واحد فروش نیز نباید از این قضیه مستثنی باشد.

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان کسب و کار کلیک کنید.

در جلسات مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری چه چیزهایی می آموزید ؟

در جلسات مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری ابتدا رویکرد کنونی شرکت شما بررسی میشود و نقاظ قوت و نقاظ ضعف آن بررسی می شود. گرچه این جلسات بسیار گسترده هستن و خدمات فوق العاده ای می توان از این جلسات کسب نمود و توضیح آن در یک پاراگراف بسیار دشوار است اما به طور گلی می توان گفت که هر سازمانی که در بخش فروش خود دچار مشکل است این مشکلات می تواند به دلیل عدم رعایت کردن یک اصول یا تعدادی اصول ارتباط با مشتری باشد . ارتباط با مشتری و فروش بخش های متفاوتی دارد که می توانید در زیر با تعدادی از آنها اشنا شوید.

مراحل فروش :

  1. پیدا کردن و تشخیص مشتری واقعی
  2. جلب اعتماد و ایجاد صمیمیت با مشتری
  3. تخشیص درست نیاز های مشتری
  4. ارائه درست محصول به مشتری
  5. پاسخگویی صحیح به اعتراضات مشتریان
  6. قطعی کردن فروش
  7. تکرار فروش و یا همان فروش دوباره

در این جلسات مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری ، هر یک از مراحل بالا به طور صحیح آموزش داده می شود . ما کنار شما می ایستیم تا زمانی که نتایح مثبت آموزش های خود را مشاهده کنیم .

 

اهمیت بخش فروش هر شرکت

 

ارتباط با مشتریان یکی از شاخه های مهم و مهم ترین وظزفه یک مشاوره کسب و کار می باشد زیرا بخش فروش مانند قلب یک سازمان عمل می کند و درصورتی که این قلب به هر دلیل خوب کارنکند می تواند منجر به ورشکستگی مجموعه شود. مدیریت بخش فروش در صورتی که به درستی انجام نشود میتواند منجر به مرگ یک سازمان یا مجموعه شود. امروزه اهمیت بخش فروش بر هیچ مدیر سازمان یا شرکتی پوشیده نیست و همواره همه میکوشند تا بیشترین بودجه را به بخش فروش تخصیص دهند.

آیا شرکت هایی که در فروش موفق بوده اند تنها شانسی این موفقیت را کسب کرده اند ؟

در این دنیا هیچ موفقیتی شانسی و انتفاقی نیست و مدیران شرکت های موفق سالانه بودجه زیادی را صرف آموزش خود و پرسنل خود می کنند این آموزش ها نتیجه داده و ثمره ی آن موفقیت است. علم همواره در تلاش است تا با نلفیق بازرگانی ، تجارت ، روانشناسی و جامعه شناسی راه های جدیدی را برای خلق ثروت و موفقیت ایجاد کند و از این رو راه های نوینی را برای ارتباط با مشتری خلق کند. از این رو مشاوره های برتر دنیا همواره با به کار گیری روش های برتر دنیا سعی دارند در مدیریت بخش فروش شرکت های مراجعه کننده موثر ترین خدمات را به آنها ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *