خدمات مرکز مشاوره استعدادیابی شغلی و توسعه کسب و کار میرحسینی

مرکز مشاوره شغلی میرحسینی با تمرکز بر مشاوره استعدادیابی شغلی و توسعه کسب و کار خدمات خود را به صورت آنلاین یا تلفنی یا حضوری ارائه میدهد. این مرکز همچنین در این راستا اقدام به فروش پکیج ها و دوره های استعداد یابی و انتخاب شغل و یا توسعه کسب و کار نموده است. این دوره ها با حضور برترین و قوی ترین مشاوران کشور و تهران  تهیه شده است .

دوره ها و پیج های مشاوره استعدادیابی و توسعه کسب و کار

  • دوره شغل رویایی
  • دوره حال دلتو خوب کن 

مشاوره استعدادیابی

مشاوره استعدادیابی یکی دیگر از خدماتی است که مرکز مشاوره سید مصطفی میرحسینی در زمینه استعداد یابی برای پیدا کردن شغل رویایی به شما عزیزان ارائه می دهد.

اهمیت استعدادیابی

هنوز هم در میان بسیاری از محققان و روانشناسان بزرگ دنیا، اختلاف نظر در مورد این موضوع وجود دارد. برخی می‌گویند استعداد یک چیز ذاتی است که درون ما وجود دارد و نمی‌توان آن را از بین برد یا به وجود آورد. اما بعضی دیگر می‌گویند که بله استعداد وجود دارد، اما می‌توان اگر استعدادی در وجودمان نبود، آن را در خود به وجود بیاوریم!

اما اگر یک شخص به استعداد های ذاتی خود پی ببرد و بتواند شغل آینده خود را در این راستا انتخاب کند می تواند تایم لاین زندگی خود را تغییر دهد . میگویید چطور ممکن است این مسئله تا  این حد تاثیر گذار باشد ؟

پاسخ روشن است ، وقتی که ما در مسیر استعدادهایمان فعالیت کنیم همواره در کارهایی که انجام میدهیم  پیشرفت می کنیم و شکوفا میشویم همواره به علت این شکوفایی مورد تحسین اطرافیان قرار می گیریم و این تحسین شدن ها باعث افزایش اعتمادبه نفس انسان می شود و خب این اعتماد به نفس به سایر جنبه های زندگی نیز راه پیدا می کند.

در واقع هرچقد از اهمیت استعدادیابی سخن بگوییم کم است . اما شما برای استعدادیابی نیاز به مشاوره دارید که بتواند  در این کار به شما کمک کند تا استعدادهایتان را کشف کنید.

مشاوره استعدادیابی چگونه میتواند به شما کمک کند ؟

مشاوران استعدادیابی در جلسات مشاوره که برگزار می کنند تلاش می کنند تا با انجام تست های روانشناسی مختلف تمام ابعاد وجودی فرد را بررسی کنند و سپس با در نظر گرفتن علایق آنها و فاکتور های مهم دیگر به افراد در پیدا کردن استعداد های ذاتی خود کمک کنند . به طور کلی خدماتی که در جلسه مشاوره استعدادیابی  ارائه می شوند عبارتند از :

  • انجام آزمون های روانشناسی و شخصیت سنجی
  • انجام آزمون های استعدادیابی شغلی
  • بررسی شرایط و امکانات کنونی شخص
  • بررسی شرایط خانوادگی و فرهنگی فرد
  • تحلیل آزمون های استعدادیابی و روانشناسی و مشاوره برای کشف استعداد ها
  • بیان لیست شغل هایی که فرد می تواند در آن موفق باشد
  • بررسی چشم انداز شغل های پیشنهادی
  • بیان راه های کسب مهارت در شغل مورد نظر برای شکوفا شدن استعداد های فرد
  • و …

مشاوره رایگان کسب و کار استعدادیابی

اهمیت داشتن شغل مناسب در راستای استعداد فرد چیست ؟

اما این سوال پیش می آید که چه اهمیتی دارد که ما دقیقا در راستای استعدادهای ذاتی خود قدم برداریم و شغلی را انتخاب کنیم ؟!

مشاوره های شغلی و استعدادیابی  معتقدند که فردی که در راستای استعدادهایش که با علایقش نیز هم راستاس قدم بر میدارد دارای ویژگی هایی است که می تواند وی را نسبت به سایرین مجزا کند . این ویژگی ها عبارتند از :

  • داشتن علاقه که منجر به داشتن انگیزه در انجام آن شغل می شود
  • به علت اینکه استعداد شغل مورد نظر را دارد ، علاقه وی نسبت به کارش روز به روز بیشتر میشود زیرا این شغلیس که او می تواند به علت داشتن استعداد در آن ، بسیار خوب آن را انجام دهد
  • هربار که کاری را در آن استعداد دارید انجام میدهید به علت استعدادهایتان آن را نسبت به سایر همکارانتان بهتر انجام میدهید این بهتر انجام دادن باعث تشویق و تحسین دیگران میشود و این تایید اجتماعی باعث افزایش اعتماد به نفس در زندگی شما میشود
  • به علت استعدادی که در شغل خود دارید میتوانید تمام جنبه های کار را بهتر از بقیه بررسی کنید و بهتر عمل کنید که در نتیجه در آن شغل پیشرفت سریع تری دارید
  • پیشرفت سریع در شغل ، پیشرفت مالی را به دنبال خواهد داشت در نتیجه در ابعاد مادی نیز در زندگی پیشرفت میکنید
  • تایید اجتماعی که در شغل خود کسب میکنید می تواند برای شما اعتمادبه نفسی به ارمغان بیاورد که ناخودآگاه روی بقیه  قسمت های زندگی شما نیز تاثیرات مثبت به همراه داشته باشد.

رزو آنلاین وقت مشاوره شغلی

 

درخواست مشاوره استعدادیابی

مشاوره استعدادیابی، دوستان عزیز می توانید با پر کردن فرم زیر یک جلسه مشاوره استعدادیابی  20 دقیقه ای رایگان از مرکز مشاوره میرحسینی تحویل بگیرید.

لطفا در قسمت پیام فرم مشاوره خودتان را معرفی کنید (سن ،شغل ،تحصیلات ) و توضیح بدهید در مورد چه موضوعی کمک لازم دارید؟

سپس***حتما به واتساپ ما یک پیام بدهید و نام و نام خانوادگی خود را برای ما بنویسید که زمان رزرو جلسه مشاوره به شما اعلام گردد.

 

 

مهمترین آزمون های آنلاین استعدادیابی شغلی رایگان

مرکز مشاوره میرحسینی در راستای کمک به افراد جامعه در زمینه کشف استعدادهای شغلی خود اقدام به طراحی و قرار دادن یک سری ازمون های معتبر جهانی به صورت رایگان کرده است که این ازمون ها را میتوانید به صورت رایگان در سایت انجام دهید.

  • آزمون آنلاین هالند
  • آزمون بلبین
  •  

درباره مرکز مشاوره شغلی سید مصطفی میرحسینی

مرکز مشاوره سید مصطفی میرحسینی یکی از مراکز مشاوره تهران میباشد که زمینه تخصصی آن مشاوره شغلی و مشاوره توسعه کسب و کار میباشد. این مرکز علاوه بر مشاوره حضوری ، به مراجعین محترم مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین نیز ارائه میدهد.

مرکز مشاوره کاری میرحسینی دارای شمار زیادی مشاوره موفق در کارنامه خود میباشد و تاکنون توانسته به افراد زیادی در زمینه توسعه کسب و کار و شغل خود و همچنین استعدادیابی شغلی کمک کند.

دریافت وقت مشاوره آنلاین استعدادیابی و توسعه کسب و کار

خدمات ارائه شده در جلسات مشاوره شغلی

مشاوره شغلی به دو بخش مشاوره استعدادیابی و مشاوره توسعه کسب و کار تقسیم میشود. که در هر یک از این جلسه های مشاوره شغلی خدمات مخصوصی ارائه میشود

جلسات مشاوره استعدادیابی شغلی

در جلسات مشاوره استعدادیابی شغلی در ابتدا به کمک آزمون های استعدادیابی و تحلیل نتایج آزمون ها استعداد ها و توانایی های فرد سنجیده و  کشف میشود سپس بر مبنای استعداد ها و همچنین تحلیل بازار و شرایط اقتصادی کشور به فرد مشاوره داده میشود

جلسات مشاوره توسعه کسب و کار

این جلسات مشاوره برای افرادی که دارای یک کسب و کار هستند و به دنبال توسعه آن هستند مفید است . در این جلسات دو مورد کلی بررسی میشود مورد اول تحلیل بازار و سهم بازار و رقبای کسب و کار مورد نظر میباشد و مورد دوم بررسی کسب و کار مورد نظر نقاط ضعف و نقاط قوت میباشد.

در این جلسات با تحلیل شرایط کسب و کار از فرایند مشتری یابی تا فرایند خدمات پس از فروش بررسی میشود و مشکلاتی که در هریک از این فرایند ها موجود هست ریشه یابی شده و راه حل مناسب برای هریک از آنها ارائه میشود. همچنین راه هایی برای افزایش مراجعه مشتری بالاقوه و نحوه بالفعل کردن انها ارائه میشود.